Blivit äcklad?

Har ni någonsin upplevt känslan av att bli äcklad när ni har sex med någon? Jag ska berätta om en gång när jag hade sex med en kille och det var verkligen det värsta jag varit med om...

Allt började jätte bra, i soffan framför en bra film och vi låg och myste och kramades... Men det första som han gjorde fel var att han typ kvävde mig när han skulla kyssa mig, tänk er en lång orm som är nere i halsen och slingrar ungefär så var det...Det var första felet!

Men jag tänkte inte mer på det, men tänkte "jag behöver inte kyssa honom om vi har sex" Sen kom vi till sängen och han klädde av mig jätte sexigt sådär och började att smeka mig över min kropp men sen så frågade han om han fick slicka din mjuka lilla mullimutta?! jag bara vad i helvete... så jag bröt ihop i skratt och visste inte vart jag skulle ta vägen och stackarn stog ju bara där som ett fån... det var andra felet!

Men vi fortsatte la sedan när jag hade lugnat ner mig och försökte inte tänka på det men som ni förstår släptte det inte i första taget... men nu hade vi tagit oss så långt att vi skulle ha själva sexet! HAHAHA! Då börjar han att typ skrika och stöna. JAG SKA KNULLA DIG SÅ JAG SPRÄCKER DIG SOM INGEN GJORT INNAN

hahaha där sa jag ifrån och sa att han fick ta på sig kläder för jag klarade inte av mer.... Har något sånt här hänt er att någon har äcklat er med språket eller något liknade DELA MED ER!



Kommentarer
Postat av: Kawalec

sluta nu elin alla vet att det är du som "bloggar" så lek inte o.O

2009-12-14 @ 19:57:58
Postat av: dutysex

Vem är elin?

Vi är två tjejer från stockholm som är 22 år gamla. Så tror att du fått allt detta om bakfoten

2009-12-14 @ 20:02:22
Postat av: göran

HAHAHAHA, patetiska ni är, ELIN AMOUR och LOUISE GÄRSKOG antar jag....

att ni skulle vara några slags sexexpertar får mig att skratta HÖGT, HA HA HA

2009-12-14 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0