Första frågan!


äntligen en tjej som vågar fråga oss om tips, blev jätte glad när jag läste denna kommentaren!
Vi tycker att du ska vänta tills det känns rätt med just din pojkvän, även om du har haft sex med andra personer innan ska det alltid kännas bra med just den du är med just nu. Men känner du sig redo och han också så tycker vi väl att ni kan tuta och köra, men om ni inte är redo sätt er ner och prata om det.

Tips så att allt kan bli bra? Ja det går ju från person till person men alltså. Tänk på att ta det lugnt till första början så att det inte blir någon snabbgrej bara för det ska ju faktiskt kännas bra för båda två. Våga prata under själva akten och säga om det känns bra eller om det är något att han eller du kan ändra på.

Platsen kan ju variera det beror på hur vågade ni är som ett par, Men sängen funkar ju fin fint och man tänder lite ljus och fixar och trixar! lycka till!
/ duty sex

Kommentarer
Postat av: hjälp

Hej. jag hade rövsex en gång och så blev de baksug så han fick b*** på sig, och jag vill verkligen ha honom.. hjälp mig vad ska jag göra? // anonym

2009-12-14 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0